A Critical Mass nem közösségi rezsó, amin kérés nélkül, ingyen felmelegítheted a válságban kihült márkaneved. Ez demonstráció a bringásbarát Budapestért. Ha erről a termékminták, hostessek és targetálás jutnak eszedbe, akkor csak kihasználod a több száz ember közösségi szervezőmunkáját amivel ezt a sok embert elérjük.... Szóval a következő marketing értekezleten azt beszéljétek át, hogy inkább mégsem úsztok rá a CM-re.
A Critical Mass évente többször celebrált mozgósító erejét nem azért kéne tanítani minden kommunikáció szakon, mert vagány, mert bevállalós, mert lényegretörő, mert közösségi, mert hatékony (BOCS!), mert szellemes, mert lelkesítő, mert valódi célok felé tart és valódi eredményeket hoz, hanem mert tökéletesen önazonos. Ez az, amit érdemes lemodellezni.
A vázmatrica-önkiszolgálótól (kivehetsz magadnak matricát, ha van benne elég, beletehetsz, ha épp nálad van több) a 4 listát állító pártig, akik mind elfogadták a meghívást beszélgetésre bringaemelés után - minden nagyon rendben van.
CM FOR PRESIDENT.:)
Ma van a nagy nap, délután bringás együtt-közlekedés a Nagykörúton, este emelés és fórum a Gödörben.