Nem szeretem a nagyvállalatokat, azt, hogy személytelenek. Nem tetszik az olyan márkanév, amely mögött nem látok egy konkrét személyt, aki ...
BRANDED BUDAPEST
Egy brit ismerősömben tavaly az a benyomás alakult ki, hogy Magyarországot túlságosan dominálják a márkák, a hirdetések.
Ezen csak akkor lehetne ...
GYŐZTES: A SZABADSÁG ÉS A STÁTUSZ
Avagy: Marketing a közlekedésben?

MARKETING, AHOGY A RÓKA LÁTJA
Avagy: Hogyan jött rá a tisztaságmániás kis medve a jó marketing lényegére
GYENGÜLNEK A GYENGE KÖTÉSEK?
Azok a társadalmi szerepek, amelyeket élünk és naponta többször cserélgetünk, a virtuális térben is hatnak. Vevők vagyunk a boltban, beosztottak ...
Hogyan javítottam ki a barátnőm diplomamunkáját (és a fotót hozzá)
(A szöveget Miro Šifra egy webszövegírásról szóló, Szlovákiában tartott előadásából idézzük.)
Az iskolában minden bizonnyal a legegyszerűbb ...
12 BORZALMASAN ROSSZ REKLÁM
Ezekre a reklámokra még az sem mentség, hogy régiek - annyira nem tudnak régiek lenni, amennyire rosszak. A Mikulás ilyen cigit szív, az orvosok ...
Google+, vagy mínusz?
A nagyvállalat bűzlik, mint a hagyma
MATRICÁZZ OKOSAN
Lehetsz akármilyen innovatív, ha nem pont a legfontosabb üzeneted legfontosabb elemét emeled ki tökéletesen. Tehetsz "az utca emberére" lenyűgöző ...