INTERAKTÍV SZELLEMEK?

INTERAKTÍV SZELLEMEK?

Kalmi 0

Nem szeretem a nagyvállalatokat, azt, hogy személytelenek. Nem tetszik az olyan márkanév, amely mögött nem látok egy konkrét személyt, aki ...

BRANDED BUDAPEST

BRANDED BUDAPEST

szeszlérvera 0

Egy brit ismerősömben tavaly az a benyomás alakult ki, hogy Magyarországot túlságosan dominálják a márkák, a hirdetések.

Ezen csak akkor lehetne ...

GYŐZTES: A SZABADSÁG ÉS A STÁTUSZ

GYŐZTES: A SZABADSÁG ÉS A STÁTUSZ

Kalmi 0

Avagy: Marketing a közlekedésben? 

Az autók ellopták tőlünk a nyilvános teret. Bűzlenek, alkalmatlankodnak, és kövér disznókat csinálnak ...
MARKETING, AHOGY A RÓKA LÁTJA

MARKETING, AHOGY A RÓKA LÁTJA

Kalmi 0

Avagy: Hogyan jött rá a tisztaságmániás kis medve a jó marketing lényegére

(Az írás az "Art direction explained, at last" című könyv bevezető ...
12 BORZALMASAN ROSSZ REKLÁM

12 BORZALMASAN ROSSZ REKLÁM

szeszlérvera 0

Ezekre a reklámokra még az sem mentség, hogy régiek - annyira nem tudnak régiek lenni, amennyire rosszak. A Mikulás ilyen cigit szív, az orvosok ...

Google+, vagy mínusz?

Google+, vagy mínusz?

szeszlérvera 0

A Facebook évek óta tartó büszke diadalmenetének eddig semmi nem tudott érdemben gátat vetni. "Világunk" aktuális két óriásának harca (mindig van ...

A nagyvállalat bűzlik, mint a hagyma

A nagyvállalat bűzlik, mint a hagyma

Kalmi 0

A nagyvállalat olyan, mint a hagyma – mondta egyszer egy ismerősöm. Hámozod, mint egy őrült, szeretnéd kideríteni, ki van a közepében. Végül, ...

MATRICÁZZ OKOSAN

MATRICÁZZ OKOSAN

szeszlérvera 0

Lehetsz akármilyen innovatív, ha nem pont a legfontosabb üzeneted legfontosabb elemét emeled ki tökéletesen. Tehetsz "az utca emberére" lenyűgöző ...

süti beállítások módosítása
Mobil | Teljes