BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL

BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL

szeszlérvera 2

Kedves Reklámtorta-olvasók!

Több mint másfél évnyi működés, és pontosan 123 bejegyzés után a Reklámtorta előre meg nem határozott időre ...

A GOOGLE-TŐL HÜLYÜLÜNK

A GOOGLE-TŐL HÜLYÜLÜNK

szeszlérvera 0

Guglizni, lájkolni, twittelni. Amiből ige lett, arról tudhatjuk, hogy fajsúlyos online jelenség. De nem minden fajsúlyos online jelenség támogatja a ...

AZ ERŐ VELÜNK VAN!

AZ ERŐ VELÜNK VAN!

szeszlérvera 3

Egyesek a "mocskos sithek"-et emlegetik, mások pedig emlékeztetnek a hitvallásra: ha inkább a kényelmet választod, "Sötét Oldal számára könnyű ...

DOLGOZIK A HÁLÓ

DOLGOZIK A HÁLÓ

szeszlérvera 0

"Minden, amit az online kommunikációról üzleti szempontból tudni kell – és mindenki, akit ismerni kell." - állítása szerint ezt nyújtja az első ...

JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK

JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK

szeszlérvera 1

Hogy miért élt, azt valószínűleg nem tudjuk meg. Hogy miért halt meg, az mostmár nyilvánvaló: hogy a terrorizmus ellen mások által folytatott ...

VÁLTOZNI KÖNNYŰ?

VÁLTOZNI KÖNNYŰ?

Kalmi 0

Olvasd el a Switch-t: könyv arról, hogy a változás nem is nehéz.

Három-négy havonta olyan könyv keresztezi az életemet, amely azonnal a többi fölé ...
ZEBRA-ERGONÓMIA

ZEBRA-ERGONÓMIA

Kalmi 0
Avagy: Hogyan alakítsuk át a gyalogosátjárót
 
Egy koreai tervező azt javasolta, hogy úgy alakítsák át a gyalogosátjárókat, hogy az tükrözze, ...
süti beállítások módosítása
Mobil | Teljes