Egy brit ismerősömben tavaly az a benyomás alakult ki, hogy Magyarországot túlságosan dominálják a márkák, a hirdetések.
Ezen csak akkor lehetne csodálkozni, ha nem tudnánk, hogy megszállott Sziget-rajongó, idén már másodszor egy hétig kint él sátorban a dübörgésben, és nagyjából azt vette le a fővárosunkból, hogy mindenhonnan márkák zúdulnak a nyakába.
A Sziget tizenkilencedik évében már nemcsak a szemünk, a fülünk, a hagyományos érzékszerveink tömődnek el a reklámokkal, ahogy betesszük a lábunkat valamelyik hídon, hanem a mobilunkon is idevágó alkalmazások futnak, a fizetőeszköz is saját fesztiválkártya, a percalapú jegyvásárlás is szponzorált.
De tudjátok mit? Semmi mást nem várok a Szigettől, a buli így is tökéletes.
(Ha pedig a bevételek nem három helyről, a hirdetőktől, a résztvevőktől és a méregdrága szolgáltatóktól jönne össze, hanem ezek közül maximum két helyről, az még fantasztikusabb látogatói élményt adhatna.)
Jó szórakozást!:)
(Fotó: Galántai Zoltán, www.sziget.hu)