HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.03.29. 14:57 Kalmi

A LEGNAGYOBB MARKETING-HÜLYESÉG

Címkék: marketing tipp

Mi a marketing legnagyobb tévedése? Az, hogy a rossz reklám is reklám.

Sose higgy abban, hogy a negatív reklám is segíthet neked. A cégnek mindig úgy kell viselkednie, hogy pozitívan figyeljenek rá, kellemes érzéseket váltson ki.

Ne hagyd magad elcsábítani azzal a rövidtávú céllal, hogy a negatív publicitásból is győztesen jöhetsz ki. Ha rossz szájízzel beszélnek rólad, akkor az neked nagyon rossz.

Az üzletemberek például, akik személyes találkozókon szerzik a megrendelőket, ezt nagyon jól tudják. A nagy megrendeléseket a legkönnyebben a kellemes jelemmel szerezheted meg úgy, hogy az ügyfelek minden esetben szinte várják a találkozókat veled.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr682781999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása