Avagy: Miért kell a víz a marketingben
A víz a jin. Azaz egy lassú, kitartó erő, amely ma szinte semmit sem tud tenni, de ha egy kis időt adsz neki, akkor akár egy kanyont is ki tud sodorni.
A tűz a jang. Nincs akkora ereje, mint a víz, de ha kirobban, azonnal érdekessé tudja magát tenni, és magára vonzza a tekinteteket. Rövidebb ideig tart, de sokkal intenzívebb.
A televíziós kampányok és az óriásplakátok a tűz oldalán állnak. Fellobbannak, magukkal rántanak, de rövid időn belül már el is mennek. Ha újra fel akarod kelteni az emberek érdeklődését, akkor szorgos munkával egy újabb tüzet kell raknod hozzá.
Az emberekkel való közvetlen kommunikáció, a branding vagy a public relations a víz oldalán állnak. Ha kiengeded őket, nem keltik fel azonnal emberek százezreinek figyelmét, és a hatékonyságát sem láthatod azonnal. De ha elegendő időt adsz neki, akár egy kanyont is kialakíthatnak, amelyet már senki sem tud betemetni.
Mi vizet csinálunk.
2011.06.16. 13:06
ELEMEK ARCA
Címkék: pr tv branding outdoor marketingeszköz
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr842989152
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.