Nagyon sokáig tartott, amíg megértettem, hogyan lehet nemcsak szépen beszélni a dolgokról, de mozgásba hozni, sőt be is fejezni azokat. A recept azonban igazán egyszerű, s ezt Leo Babauta valóban remekül meg is fogalmazta:
1. Szelídítsük minimumra a projekt terjedelmét
A legfontosabb momentum az első elhatározásunk. Ha azt szeretnénk, hogy az új termékünk járjon, beszéljen, sőt még reggelit is készítsen, kezdjük az elején - vagyis a járásnál. Ha azt szeretnénk például, hogy oldalunkon igazán tartalmas szövegek jelenjenek meg, akkor feledkezzünk meg a dizájnról, blogról, az összes közösségi oldalról vagy épp hírlevélről, és egyszerűen csak írjunk jó és meggyőző cikkeket.
2. Alkalmazzuk a "good enough" alapelvet
Good enough, azaz "jóból is megárt a sok" egy olyan elv, amelytől a legtöbb maximalistának borsódzik a háta. Egy bizonyos ponton túl azonban már nincs értelme tovább javítani a projekten. Úgysem lesz tökéletesebb, és minden egyes óra amit erre pazarolunk nemhogy közelebb hozza a célt, de ellenkezőleg - jobban eltávolít tőle.
3. Tegyük nyilvánossá a projektünket
Minél korábban hozzuk nyilvánosságra a projeket, annál jobb. A nagyközönség észrevételei (jóllehet csak a barátoké vagy ismerősöké) pedig előbbre juttatnak minket.
2010.09.20. 11:26
AZ EGYSZERŰSÉG CSODÁJA
Címkék: tipp cél
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr922309563
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.