HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2010.06.16. 13:36 Kalmi

A PROBLÉMAMEGOLDÁS EGYETLEN MÓDJA

Címkék: tipp

Csökken az eladás? Mélyrepülésben van honlapod látogatottsága? A marketingköltségvetés nem úgy működik ahogy korábban?

Ezt mindannyian átéltük már. A nagy többség pedig  - engem is beleértve - átmeneti megoldásokkal próbálja megoldani a helyzetet. Megoldásként több lehetőség is kínálkozik - pl. "ügynökségváltás", "marketinges médium cseréje", vagy épp a költségvetés felfelé illetve lefelé történő kerekítése.

Viszont hogyan lehet ezt a problémát egyszer s mindenkorra megoldani? Az egyetlen megoldás az, ha megtanulunk szemfülesebbek lenni. Ha a problémát nem látjuk át teljes egészében, ha bizonyos részletei rejtve maradnak előttünk, nincs mit tenni. Szép lassan haladunk a vesztünk felé - bármivel próbálkozunk is.

Hogyan válhatunk szemfülesebbekké?

Itt egy remek kis módszer, amit én használok. Meg kell jegyezzem, ez sem jelent 100%-os megoldást, de remélhetőleg beindítja  a fantáziát.
 
1. Gyűjts össze minden információt  a témával kapcsolatban
Nézz szét magad körül, gyűjts össze minden infót ami  az adott problémával összefügghet. Ezeket az észrevételeket írd kis cetlikre.

2. Mutasd a "kártyáid"

Azaz a kis cetliket terítsd szét egy nagy felületre - akár a tárgyaló asztalára, vagy otthon az ágyadra, esetleg ha máshol nincs elég hely, a padlóra.

3. Definiáld a szempontokat
Több szempontból közelítsd meg a problémát. Minden szempontból újra elvégezheted a 4. pontot!

4. Vizuálisan is különítsd el a papírfecniket
Az előre meghatározott szempontok alapján különítsd el az összegyűjtött információkat. Ha a csoportok még nem tökéletesek, bátran kísérletezz tovább.

5. Engedd be az ötleteket!
Mire ideáig eljutottál a cetlikkel, már egészen máshogy látod az eredeti problémát. Egészen szemfülessé válhattál, már csak az itt felmerülő új ötleteidet kell alaposan megjegyezned!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr932086147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása