Avagy: Az egész oldalas hirdetés a sajtóban nem más, mint a mai reklámfelfogás betegsége
Ahogyan az interneten megjelenő bannerekre, úgy a nyomtatott sajtóban megjelenő egész oldalas hirdetésekre sem tekinthetünk másként, mint a mai reklámfelfogás hatalmas tévedésére. Nagy méretben szeretnék világgá kürtölni azt, ami nem szerepel az ajánlat tartalmi részében.
Sokkal jobban éreznénk magunkat, ha a copywriterek a nagy felület helyett az eszüket használnák. Azt, amit egész oldalban szeretnél elmondani, általában egy harmadnyi felületen is elérheted – hatékonyabban, és szebben.
2011.06.01. 13:07
HANGOSABBAN, VAGY OKOSABBAN?
Címkék: hirdetés tipp sajtó banner figyelem
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/2948472
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal