Épp ezekben a percekben ért véget a webinar "Facebook Advertising: Making it work" címmel. Aránylag hasznos és "élvezhető" is volt, de mielőtt azt gondolnátok, hogy az itt tanult titkokat osztom meg veletek...:), inkább arra hívnám fel a figyelmet, hogy az online közvetítéseket kínáló cég, a BrighTalk milyen tökéletes hirdetési felületet biztosít saját magának az általa közvetített marketinges témájú webinarokkal. Mert ki is lenne más, mint aki a következő webinart megrendeli tőle, mint épp a marketingesek, akik az előzőn részt vettek?
A webinar szervezésileg és lebonyolításilag tökéletesen sikerült. Éppen annyi emailt küldtek, éppen annyi információval, amennyire nekem szükségem volt, a regisztrációt követően: körülbelül hármat, körülbelül 4-5 sornyi szűkre szabott infóval, körülbelül 3-4 linkkel. Ebből az utolsó volt a leiratkozáshoz szükséges, az utolsó előtti pedig a kérdés: "Szeretnéd most megrendelni a saját online közvetítésedet?". Tökéletes.
Le tudod képzezni a saját magad által kezelt márkára, mi lenne ennyire tökéletes felület közted, és a célcsoportod között?
Magának a prezentációnak a letöltésére egyébként a webinart záró női géphang ígérete szerint a MarketingWeek oldaláról lesz hamarosan lehetőség.