HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.04.22. 14:00 szeszlérvera

ÖNJELÖLT GURUK MÉDIÁJA

Címkék: tipp stratégia cél socialmedia

Ha social media szakértő, menedzser, guru vagy, ha már legalább egy éve kizárólag ezzel foglalkozol, ha like-jaid és követőid vannak, viszont senki nem beszél veled üzletről, olvassa a blogodat, vagy hív föl telefonon, hogy szeretne megrendelni tőled valamit - akkor ideje elgondolkoznod, minden rendben van-e.

Maga a médium csak egy eszköz. A valódi kérdés az, hogy ezt az eszközt hogyan, milyen célokért használod.

Pam Moore 44 pontba gyűjtötte, hogy milyen jellegzetességek megfigyelésekor lenne érdemes felülvizsgálnod jelenlegi tevékenységedet. Mivel az írás célja a nevettetés és az elgondolkoztatás, ezért lehet vitatkozni az egyes pontjain - de mivel tényleg rengeteg önjelölt guru garázdálkodik a social network terében, ezért ez nekik is, és naiv megbízóiknak is vicces és egyben tanulságos olvasnivaló. A 44 pontból:

  • Minden lehetséges alkalmat igyekszel elkerülni, amikor ügyfeleddel a ROI-ról kell beszélgetned.
  • Már nem is emlékszel, mikor szereztél utoljára lead-et az interneten.
  • Állandó megbízó - mi is volt az?
  • Sales-tölcsér - mi is volt az?
  • Van 500 like-od, de fogalmad sincs, kiktől - soha nem beszéltek még veled.
  • Megkérted a fiadat és a haverját, hogy retweet-eljék a tartalmadat.
  • Fogalmad sincs, miért kéne kommunikálnod azokkal, akik like-oltak - mért nem vesznek már inkább valamit?
  • Rémálmaid vannak arról, hogy az ügyefeled szeretné látni a Google Analytics riportjaidat.
  • Komolyan foglalkozol azzal, hogy menj és keress magadnak egy rendes munkahelyet.
  • Minden új ismerősöd imádja a névjegyeden szereplő "guru" kifejezést.
  • Meg vagy róla győződve, hogy a követőid idióták - csak kussolni tudnak.:)

Na, ha magadra ismertél a fentiek nagyrészében, akkor ideje lenne először egy kiadós szabadságra menned, visszajőve pedig összepakolni egy üzleti tervet, konkrét célkitűzésekkel. Aztán állíts össze egy integrált marketing és social media tervet - amiben minden csatorna és eszköz szerepel -, ami ezeket a célokat segít megvalósítani.

Lényeg, hogy sose add föl: te már ismered magát az eszközt, mostmár csak üzleti célokat kell mögé tenned, hogy művészi tökélyre fejleszd az eszközhasználatot. Koncentrálj az emberekre, és arra az értékre, amit nekik nyújthatsz.

Ha hosszasabb szabadságot most nem is terveztél, itt van előttünk egy csodálatos ünnepi hosszú hétvége - használd fel értékesen!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr412847512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása