Avagy: Mikor éri meg feltüntetni, mennyibe fog kerülni hetente az áru használata
Az ár feltüntetése a fogyasztás vagy a használat szempontjából – azaz pontosan megjelölni, hogy mennyiben fog kerülni a használat napi-, heti- vagy havi lebontásban –, nagyon is hatékonynak bizonyul az olyan helyeken, ahol az a vélemény uralkodik, hogy az adott áru az egyszerű emberek számára sem kerül sokba.
Ez a megállapítás nem csak az összes elektronikai eszközre érvényes – beleértve az elektronikus borotválkozó gépeket is –, de az olyan helyzetekre is, amikor valami olyan terméket vagy szolgáltatást szeretnénk értékesíteni, ami régen sokba került, ma pedig már szinte mindenki számára elérhető. Ilyen lehet például a fényképezőgép, vagy a kamera, de a rádiókészülékek és az autók is.
Ezen kívül az olyan helyeken is hatékony az ilyen ár feltüntetése, ahol azt szeretnénk kiemelni, hogy milyen összeget, részt kell kifizetni az áruért a vásárló fizetéséből. Például: „20 fillérért minden hónapban új nyakkendőd lehet.” Vagy „Csupán 5 fillérbe kerül egy borotválkozásod, ha ehhez a mi készülékünket használod.” vagy ehhez hasonló szlogenekkel.
A fogyasztási termékeknél ezzel a módszerrel nagyon jól használhatod a marketingeszközöket úgy, hogy közben a fogyasztást is növeled.
Hányadik bekezdésnél jöttél rá, hogy a fenti írás a klasszikus reklám aranykorában, a TYP Magazinban jelent meg?:)