HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.03.18. 12:14 szeszlérvera

A MINI-BIRODALMAK VISSZAVÁGNAK

Címkék: média verseny facebook stratégia figyelem twitter socialmedia

Többé nem egy médiavállalatnak fizetsz: most már azért fizetsz, hogy médiavállalattá válj.

Matt Monahan szerint
Mr. Zuckerberg  simán megnyeri a zsargon-háborút, és az általa kreált "social" lesz a vezető szóhasználat a második web leírására. (“We're building toward a web where the default is social.”)

Így aztán a website-ok hálózatáról (klasszik internet) áttettük figyelmünket az emberek hálózatára, azok egymáshoz kapcsolódására, egész pontosan egy sokkal színesebb rendszer, ember-ember, ember-idea, ember-mozgalom, és igen, ember-márka kapcsolódásokra.

Ebben a rendszerben még kevésbé értékes a megvásárolt, és még sokkal nehezebben összehozható a kiérdemelt figyelem, de erre van az előre.

Az új mérési rendszert, mennyit ér egy lájkoló, egy komment, egy megosztás, egy hírlevél feliratkozás, neked magadnak kell kidolgoznod, ráadásul összehasonlíthatóan a többi kampányod mérőszámaival.

Már nem azért kell fizetned, hogy bekerülj a médiába. Ma már azért kell fizetned, hogy te magad légy médiacsatornává. Az a sokféle interperszonális összekapcsolódás(-i lehetőség), ami a social weben létrejön, vagy potenciálisan létrejöhet, szerencsés (neked), ha épp a te márkádról való kommunikáción áramlik át.

Helyezd a figyelmed a NewsFeed optimalizációra, a közönségeddel folytatott interakciót mérd, és a megfelelő közönséget vedd meg. Vedd meg őket most..:)

Amit Matt Monahan kihagyott a rendszerből, az a kreativitás. Eljött a pillanat, amikor megint nem tudsz konzervből vacsit főzni, és még a mérési rendszer kidolgozásához, még a számok figyeléséhez is sokkal kreatívabban kell nekiállni, mint valaha. Nemhogy a csatornává válás...

Nézd meg a harrypotter-szemüveges szakértő összefoglalóját, EdgeRank témában:


 

UPDATE: a SocialTimes megfogalmazása kísértetiesen hasonló témában: "A Facebookon emberek foglalkoznak emberekkel, a Twitteren ugyanezt az információ teszi az információval."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr202749793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása