HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.02.15. 10:59 Kalmi

A "HOGYAN" EREJE

Címkék: média tv tipp

Avagy: Miért nem elegendő egy tévé-szpot

Egy televíziós szpotban bemutathatsz érzelmeket, ezzel felkeltheted az emberek érdeklődését a terméked iránt. Ám a harminc másodperc – még ha folyamatosan ismételgeted is – csak ritkán elegendő. Nem tudod kiváltani vele az akciók iránti éhséget.

Ne csak azt magyarázd el az embereknek, hogy miért vegyenek meg valamit, de azt is, hogy hogyan tegyék ezt. Az ilyen magyarázatokra pedig a web a legjobb megoldás: "landing page" vagy microsite formájában.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr392662464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása