Avagy: Miért nem elegendő egy tévé-szpot
Egy televíziós szpotban bemutathatsz érzelmeket, ezzel felkeltheted az emberek érdeklődését a terméked iránt. Ám a harminc másodperc – még ha folyamatosan ismételgeted is – csak ritkán elegendő. Nem tudod kiváltani vele az akciók iránti éhséget.
Ne csak azt magyarázd el az embereknek, hogy miért vegyenek meg valamit, de azt is, hogy hogyan tegyék ezt. Az ilyen magyarázatokra pedig a web a legjobb megoldás: "landing page" vagy microsite formájában.
2011.02.15. 10:59
A "HOGYAN" EREJE
Címkék: média tv tipp
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr392662464
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.