HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2010.12.10. 12:14 szeszlérvera

10 dolog, amit a Facebook-ról idén megtanulhattunk

Címkék: facebook

2010 egyértelműen és toronymagasan a Facebook éve - ez már tény, még akkor is, ha esetleg már 2009 is a Facebook éve volt, sőt, lehet hogy még 2011 is az lesz...:)

Rengeteg összesítést, összegzést, előrejelzést olvashatunk decemberben-januárban az előző és következő évről, álljon itt ezek közül egy Facebook-ra vonatkozó cikk kivonata: 10 dolog, amit a Facebook-ról 2010-ben megtanulhattunk:
 

1. A FB-ot nem használni - lényegében egy politikai állásfoglalás.

2. Ennek ellenére, azok, akik leiratkoznak (esetleg pont mert demonstrálni szeretnének valami mellett vagy ellen), hamarosan vissza is iratkoznak, éppen a kapcsolatok miatt, amik nélkül lehet, hogy lehet élni - de minek.:)

3. Szinte nincs olyan vállalati profil, aminek kommunikációjában ne lenne helye a FB-nak, egy azon létrehozott céges vagy márkaoldalnak.

4. Mégis, könnyen válhat idegesítővé egy márka, amelyik nem helyén kezeli ezt a történetet! Ha túl-használjuk, szépen leiratkoznak vagy letiltanak minket a fanok, ezért érdemes ésszel kommunikálni...

5. "A celeb is ember", ekként tehát, mint minden más embertársa, ő is FB-ozik. De azért vigyáz a privát szférájára.

6. Imádjuk a FB-sztorit. Igen, imádjuk..:) (Okokról részletesebben: "This is our time.")

7. A pletyka melegágya. Mint ilyen, a pletykaként terjedő információk jórésze téves. Ennek százalékos aránya - a pletyka természetének köszönhetően - nem felmérhető, de a legjobb amit tehetünk, hogy nem hiszünk el mindent, amit a Facebook-on olvasunk.

8. Sok közvetett és közvetlen versenytársát gyűrte alaposan maga alá a fő-fő-közösségi-site, ezek közül az egyik a MySpace Music.

9. Mint minden új kommunikációs eszközre, és annak alkalmazásaira, a spamek természetesen a hálózatra is rátelepedtek. Óvatosan applikáljunk!

10. Ne tégy olyat, amit az index.hu-n szégyellnél viszontlátni - így szól a magyarított-kibővített tizedik pont. Amit csinálsz, az esélyes h megjelenik a FB-on, valamikor, valamilyen formában. Ha elég ciki, vagy elég sokat változik ahhoz az életed, hogy egyik pillanatról a másikra tömegeket érdekeljen, akkor jobb, ha SEMMI olyan nem tettél, amihez nincs köze sokmillió embernek.

Így, ezzel a felelősséggel lesz a világ egy boldog és békés hely. Ámen.:)))


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr902506361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása