Lehet, hogy elvakult barbeque-rajongóknak tűnünk, hogy jövünk itt a kolbász sercegésével, meg a pokol parázsló képével, de vállaljuk, mert erős metaforákra van szükségünk - mondják magukról valahogy így a 10 éve kizárólag fenntarthatósággal kapcsolatos témákkal foglalkozó kommunikációs ügynökség munkatársai.
Belefáradtak ugyanis abba, hogy megpróblják eladni a földi poklot - kiszáradó kutak, felpuffadt hasú afrikai gyerekek, izzadó jegesmedvék ismételgetésével - és átnyergeltek a kerékpárral közlekedés, fair-trade, vagy akár a közösségiség sokkal "funky"-bb üzeneteire.
Add el a sercegést, ne a kolbászt, mondják, és hass közvetlenül az érzékekre. A borzalom képei ellenállást szülnek.
Megpróbáltad már megtalálni a saját terméked "sercegés"-ét?
Töltsd le a pdf-et, ha kíváncsi vagy, hogyan változtathatod saját személyes poklodat mennyországgá!