Itt a nyár, fölveszed a rövid szoknyát, kiülsz fagyizni a parkba, felállsz a padról, csíkos a combod - reklámhordozó lettél. Az üzenet a pad "orna-mentikája". Ez járhatott a kreatív fejében?
Vagy: utazol a metrón, meglátod az "Exit" táblát - plusz hetek óta nyaggat az ügyfél, hogy találj már ki neki "valami isteni gerillát". Miért ne rohanhatnának a csajok épp ugyanúgy egy illat után, ahogy kedvenc városi hősünk a táblán, aki minden városban, minden metróban épp ugyanúgy menekül? Lehet, hogy határidős volt az ötletgazda?
A fogorvos bowlingozni volt este - illuminált álmában visszatér a látvány, de már a páciensei szájában sorakoznak a helyes fehér bábuk, és az azokat elválasztó csúnya fekete likak...
Leginkább az az inspiráció üt át a legszuperebb gerilla-kampányokból, amit az ötletgazda érezhetett, amikor felcsillant benne az ötlet legelső magja: a pillanat varázsa.
Talán ismered a 20 kreatív gerilla-kampányt többségét, de van néhány egész jó, inspirációnak, és kikapcsolódásnak, egy fagyizós nyári hétvége előt..:)