Avagy: Mire jó a piackutatás
Ha nem tudod, kik az ügyfeleid, még mindig képes lehetsz arra, hogy értékesítsd az árud. Az egyszerű eladásnál nincs szükség piackutatásra, ehhez elegendő egy ügyes üzletember.
De ha nem ismered az ügyfeleidet, akkor nem fogod őket érteni.
Ha nem érted őket, akkor az azt jelenti, hogy nem tudsz nekik segíteni.
Ha nem tudsz nekik segíteni, akkor az azt jelenti, hogy tisztességes módon nem tudsz számukra eladni, hosszú távon.
„You can sell, but you can never help”– írta egy okos könyv.
2011.01.25. 13:39
SEGÍTESZ VAGY ÉRTÉKESÍTESZ?
Címkék: piackutatás
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr902612254
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.