HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.01.25. 13:39 Kalmi

SEGÍTESZ VAGY ÉRTÉKESÍTESZ?

Címkék: piackutatás

Avagy: Mire jó a piackutatás

Ha nem tudod, kik az ügyfeleid, még mindig képes lehetsz arra, hogy értékesítsd az árud. Az egyszerű eladásnál nincs szükség piackutatásra, ehhez elegendő egy ügyes üzletember.

De ha nem ismered az ügyfeleidet, akkor nem fogod őket érteni.

Ha nem érted őket, akkor az azt jelenti, hogy nem tudsz nekik segíteni.

Ha nem tudsz nekik segíteni, akkor az azt jelenti, hogy tisztességes módon nem tudsz számukra eladni, hosszú távon.

„You can sell, but you can never help”– írta egy okos könyv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr902612254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása