HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.01.17. 14:47 szeszlérvera

MÁRKAÉPÍTÉS "KÉZIKÖNYV"

Címkék: stratégia

Valamiért kedveljük a listákat. Ha emészthető méretűek. Ez a lista azonban irgalmatlan hosszú, talán önálló kézikönyvként is megállná a helyét (kis szósszal, körettel).

125 (!) tipp arra vonatkozóan, hogy hogyan építsünk fel egy ellenállhatatlan márkát kicsit soknak tűnik tehát, de megéri átrágni magunkat rajta, mert minden a brandingnél kezdődik, és véleményem szerint oda is tér vissza.

Íme egy kis segítség, kiemeltem a kedvenceimet az öt szekcióra osztott 125 tanácsból:

ISMERD MEG ÖNMAGAD!

6. Mi a történeted? - Seth Godin erre a kérdésre és erre a válaszra koncentrál.

16. Ha pénz nem számítana, akkor is ugyanezzel foglalkoznál? - Azért jó a kérdés, mert dupla-csekkolja, hogy valódi szenvedéllyel tudsz-e a sztorid (márkád) mellé állni, tehát érdemes-e egy percet is invesztálnod a megvalósításába.

17.  Mi a kedvenc színed? - Kék! Nem, barna!:)

ISMERD MEG A KÖZÖNSÉGEDET!

45. Mi a legkomolyabb félelmük? - Az összes célcsoportodra vonatkozó kérdés együtt egy mélyreható képet ad, ami azért jó, mert minél plasztikusabban tudod elképzelni őket, annál közvetlenebbül fogsz tudni kommunikálni velük, valódi interakciós folyamatot alakítva ki. Így jut el hozzájuk az üzenet lényege, amit az "Ismerd meg önmagad" részben egész ügyesen kipontosíthattál.

50. Van valami közös benned és bennük? - Lehet, hogy pont ez lesz a kapcsolat alapja, aminek már csak "mellékes" következménye, hogy tőled vásárolnak később.

ISMERD MEG A VERSENYTÁRSAIDAT!

66. Mennyire veszélyesek rád nézve mint versenytársak? - Miután a többi rájuk vonatkozó kérdés megválaszolása során alaposan felmérted őket, ahogy kell, akár az is kiderülhet most, hogy valójában nem is para, hogy ugyanazon a piacon versenyeztek. Ez elég lelkesítő lehet!:)

70. Gondolod, hogy a célcsoportjaik szeretik őket? - Ez még lelkesítőbb lehet, adott esetben.. például ha kiderül, hogy ők csak egy kényszerválasztás voltak eddig. Lehet, hogy pont a te piacralépéseddel változik a helyzet?

ÉPÍTS MÁRKAÉLMÉNYT!

76. A márkaépítés jóval több mint design, arculat - Jóval! Azt mondja, hogy a branding arról az élményről szól, amit a márkáddal való interakció hatására átélnek az emberek. Élmény.

77. Légy elérhető! - Vicces, mert egyértelműnek tűnik, de hogy mennyi olyan szolgáltató szaladgál még mindig a világban akinek ezek a teljesen primitív alapok sem stimmelnek..

92. Rilex! - Legjobb tipp. Herótom van a hiperelfoglaltnak (borzalmasan fontosnak) tűnő, kapkodó szolgáltatókból, miközben nem lenne kifizetődőbb számukra semmi, mint a valódi figyelem, amit a vevőiknek adhatnak. Felbecsülhetetlen érték.

AKKOR MOST HAJTSD VÉGRE!

108. Légy eredeti! - De tényleg. Ne csak mondd, hanem vállald is be mindazt, ami megkülönböztet!

112. Sose felejtkezz meg a célcsoportodról! - Naigen, vannak akik annyira elfoglaltak abban, hogy a célcsoportjaik számára tervezzenek valamit, hogy közben elfelejtkeznek a célcsoportjaikról. Bizony.:)

119. A márka nagykövetei - hozzák viszik a hírét a kitűnő termékeknek, szolgáltatásoknak. A social media világában nincs náluk értékesebb ("értékesítő") csapat.

Felbecsülhetetlen értékes lista tehát, az itt kiemelt néhány izgalmasabb tanács helyett érdemes az egészet áttanulmányozni!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr162590363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása