Képzeld el a piacot úgy, mint egy golyókkal teli poharat. Az az érzésed, hogy a golyók között nincs számodra hely. Hogy már nem férsz el köztük, mert a pohár pokolian tele van.
Ezt követően azonban valahogy mégis beleveted magad a golyók közé, és azok gond nélkül helyet adnak. Nem, a piacon nem volt semmilyen lyuk, de azzal, hogy beleugrottál, azonnal saját teret teremtettél.
Ugyenez persze fordítva is érvényes. Ha kiesel a pohárból, a golyók megrázzák magukat, és néhány másodperc múlva már senki sem fog rád emlékezni.
(Ez a szép metafora Xenie Viladas prezentációja során hangzott el, a „Design-managment –profit” elnevezésű rendezvényen, melyet a szlovák Design Központ szervezett.)
2011.01.14. 11:14
RUGALMAS TÉR - avagy: Hogyan működik a piac
Címkék: piacirés
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr452582967
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.