A gondos olvasónak feltűnik, hogy az eredeti kérdésre a cikk végén nem kapunk semmiféle választ, a Social Media Today mégis egy olyan forrás, amit néha érdemes átfutni.
"Hogyan váltsuk a social mediát eladásba?" - erre a cikkben még utalások sem történnek, de egy-két érdekes nézőpontot kapunk a négy szakértőtől, pl.:
Az Intel social media stratégája azt mondja, hogy minden egyes felhasználóval egyenként és személyesen szeretne beszélni.
A TiVo marketingvezetője ezek közül csak a kedvesekkel beszélgetne: "aki undok, az érdektelen, mások majd érteni fogják, amit mondani akarok.." Sőt, ha nem buksz el elég gyorsan, nem voltál elég ötletes, szerinte ugyanis folyamatosan kísérletezni kell, egymással párhuzamos programokat futtatni (hogy lehetőleg fogalmad se legyen a végére, hogy melyikkel mit értél el:).
A harmadik szaki lényegében véleményvezér programról beszél, infót adj ajándék helyett, és márkaélményt, imádni fogják a célcsoportok. A megkülönböztetés mindenesetre megvásárolt és kiérdemelt figyelem között előremutatónak tűnik.
Azoknak tehát, akik kedvelik az 5 lépés, 11 eszköz, 55 szabály, a 3 végső titok típusú okításokat, a Social Media Today igazi aranybánya.