Frusztráló és zavaró, ha nem kapunk visszajelzést
Az emberek többnyire frusztráltak, ha nem kapnak visszajelzést. Ezt jól meg kell jegyeznie annak, aki a ügyfelekkel áll kapcsolatban, marketinggel vagy épp dizájn-nal foglalkozik.
Az épületben, amelyben mellesleg az Etarget is székel, olyan felvonók működnek, amelyek nem adnak visszajelzést. Megadjuk a kívánt emeletet, és várunk.
.
.
.
És várunk...
Tudjuk ugyan, hogy melyik felvonó lesz majd a miénk, de sejtelmünk sincs róla, hogy mikor érkezik.
És várunk.
Ha bizonyos idő elteltével a felvonó nem érkezik meg, az emberek elkezdik frusztráltan nyomogatni a hívogombot, és újabb felvonókat hívnak. Ez pedig azt eredményezi, hogy a liftek még lassabban közlekednek, sok emeleten teljesen feleslegesen állnak meg, vagy sok esetben üresen mászkálnak fel-alá. (Megesik, hogy az embernek elfogy a türelme, s olykor hajlamos akár a 10. emeletre is felgyalogolni, meglehet a felvonó éppen akkor érkezik meg, amikor ő becsapja maga mögött a lépcsőház ajtaját.)
Az épületben, amelyben korábban dolgoztam, lehetőségünk volt látni, hogy épp melyik emeleten tartózkodik a felvonó. A liftek persze pont ugyanolyan lassan működek, itt azonban egyértelműen látszott, hogy épp a 6. emeletről indulnak lefelé, miközben a felvonó a 4. és 3. emeleten is megáll, illetve, hogy pillanatokon belül meg is érkezik értem.
Higgyjék el nekem, a második verzió sokkal jobb. A marketingben pedig ilyen picin is múlhat az, hogy a végén eladunk valamit, vagy sem.