HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.06.07. 13:54 Kalmi

HETVENÉVES, AKTUÁLIS CÍMLISTA

Címkék: címlista typ

Csaknem 7.000 cseh vállalkozó, gyári vezető, üzletember fizetett elő a TYP magazinra 1927-től egészen a második világháború kitöréséig, mely az „illusztrált havilap a sikeres vállalkozáshoz” alcímet viselte, és jó minőségű hirdetési tanácsokkal látta el olvasóit.

Őszintén szólva ritkán fogok a kezembe ennél jobban, és érthetőbben feldolgozott anyagokat a reklám működéséről. Emelem kalapom a múlt ezredbeli szerzők előtt, akik kis prágai antikváriumokban beszerezhető lapban anno publikáltak.

Ráadásul minden második cikk ma is mond valami hasznosat a reklámszakmában dolgozóknak.

Az elmúlt hónapokban több cikket olvashattatok a Reklámtortán a TYP magazinból, most egy 1938-ból származó darabbal zárjuk a sozoratot:

Hogyan szerezzünk jó címlistát?

Széles körben ismert tény, hogy egy technikai gyár lehetséges ügyfelei közül csupán 20 százalék alkotja azt a réteget, amely tényleges ügyfél lehet. De hogyan szerezzük meg e gyárak hivatalnokainak címét, hogy ne pazaroljuk a pénzünket, és az időnket arra, hogy a maradék 80 százalékot is elérjük?

Egy üzemanyaggal foglalkozó cég cikksorozatot rendelt egy ismert szerzőtől, melyben arra kereste a választ, hogyan takarítsanak meg pénzt és energiát a gyártás és a felhasználás során. Ezt követően minden érdeklődőnek elküldték a cikksorozat első részét, azzal a megjegyzéssel, hogy ingyenesen elküldiK a sorozat többi írását, ha az olvasó visszaküldi a csatolt levelet. Ezen a levélen az alábbi adatokat kellett megadni: a hajtóerő milyensége és nagysága, a gyártás fajtája, valamint a gyártó neve, aki az adott anyagért felelős volt.
Akik nem válaszoltak, azoknak elküldték a cikksorozat másik részét is, hasonló csatolt levél kíséretében. Így megszerezték a valódi érdeklődök pontos címjegyzékét, és a hozzájuk kapcsolódó információkat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr872964468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása