Avagy: A "minőség" a kommunikációban semmit sem ér.
Menj be bármelyik céghez, és kérdezz rá, miben más az ő cégük a konkurenciánál. Általában az alábbi válaszokat kapjuk: „Figyelünk a minőségre”, „Jó minőségű szolgáltatásaink vannak”, stb.
Sajnos ez a két céges előny az ügyfelekkel való kommunikációban semmit sem ér. A termék minősége, a jó szolgáltatás, a biztonság - és újabban a termék ökológiai szempontjai is - azon jellemzőkhöz tartoznak, melyek hiányában nincs mit keresnie a piacon az adott cégnek. De ez még közel sem elég a konkurenciaharcban aratott győzelemhez, ez pusztán az adott piacra való belépés alapfeltétele, belépési korlát.
Ahol valójában versenyhelyzet van, az nem más, mint e jellemzőknek egy magasabb szintje, egy vízió, amely teljes mértékben meghatározza a termékedet.