HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2010.07.29. 16:52 szeszlérvera

JÁTÉK A TUDATTAL

Címkék: könyv

Riedel-féle pohárból ízletesebb a bor.

IGAZ VAGY HAMIS?

Ha elhisszük az állítást - és ezért valóban jobban ízlik belőle a bor -, akkor igaz. Érzékelésünk finomabbat jelez.

Ha objektív - vakteszt által tudományosan igazolt - válaszra vágyunk, akkor hamis. Már hogy is lenne finomabb, csak a pohár miatt?

Seth Godin szerint a sztori ad el.

Riedel szerint is.

(Forrás: Seth Godin: All Marketers Are Liars)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr312185261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2010.07.29. 18:08:54

A fenti megállapítást én is palackozhatom (értsd: borítékolhatom) nektek, de ugye én nem vagyok senki. :) De szerintem azt is sokan tudjuk, hogy nem az a lényeg mit mondanak, hanem azt, hogy amit mondanak, azt ki mondja! :)

szeszlérvera 2010.07.30. 12:03:21

Egyetértek! Fontos, hogy ki mondja (és a mondás mögött minőségi termék és szolgáltatás álljon), és fontos, hogy hogyan csomagolja a mondást. Seth Godin szerint építs köré egy jó sztorit, hogy igazán sikeres legyen az eladás.

(Bizonyos források szerint a Jancsi és Juliskát is a mézeskalács-lobbi kezdte terjeszteni..:))
süti beállítások módosítása