HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2010.06.29. 17:04 Kalmi

ÚJABB BRAINSTORMING-ARANYSZABÁLYOK

Címkék: brainstorming

... MERT ABBÓL SOSEM ELÉG!

Nem is olyan régen épp a brainstorming módszereiról beszélgettünk itt. Az ismétlés azonban a tudás anyja, így hát most átismételjük az igazán effektív brainstorming aranyszabályait. 
 
1. A brainstorming során sose értékeljük az ötleteket
Célünk az, hogy a lehető legtöbb ötletet begyűjtsük. A kiértékelés önálló folyamat, amely az öteltbörze után következik majd.
 
2. Ne adjuk fel akkor sem, amikor kínos csend vesz körül minket
Igen, valóban. A brainstorminghoz  a kínos csend is hozzátartozik. Kutatások szerint a brainstorming legjöbb ötletei éppen a börze utolsó szakaszában születnek. Éppen ezért tegyük túl magunkat a kínos pillanatokon, és folytassuk tovább a gondolkodást.
 
3. Olyan formában jegyezzük le az ötleteket, amilyenben azok elhangzottak
Idézem: "Ha az ötlet lejegyzésekor csak egyetlen szavacskát is kihagyunk, éppen analizálni kezdtünk."
 
Az analízist tényleg hagyjuk későbbre.
 
4. Az őrült ötleteket is támogassuk
Látszólag lehet semmi hasznuk, másfelől viszont az őrült ötletek beindíthajták a fantáziát, és hatásukra igazán kreatív és jó gondolatok is születhetnek. 
 
Bónusz tip: Sok embert hívjunk meg ezekre a megbeszélésekre
 
Vegyük elő a bátorságunkat, és merészen invitáljunk másokat is az ötletbörzénkre. Ügyfelet, recepcióst..bárkit.. Mindössze annyit kell tennünk, hogy kellőképpen felkészítjük őket, elmagyarázzuk az alapelveket, s magunk is meglepődünk majd, hogy milyen új színt hoznak ebbe a folyamatba. 
 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr902118976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása