HTML

Reklámtorta

Friss topikok

  • szeszlérvera: szia Petyaaa, ez sajnos valóság, elfogytak a reklámtorta-szeletek. Talán majd máshol, máskor, másh... (2011.11.01. 18:24) BÚCSÚ A REKLÁMTORTÁTÓL
  • IGe: Tagozódnak a Jedik, akárcsak a kaotikusok: www.facebook.com/pages/N%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s... (2011.10.18. 12:17) AZ ERŐ VELÜNK VAN!
  • p308: node ez Amerika. (2011.09.09. 20:59) JÓL PÍÁROLT ÁLDOZATOK
  • Prím Letöltés: Azt kijelenteni, hogy a banner, mint hirdetési formátum nem működik kicsit erős, még akkor is, ha ... (2011.04.26. 13:11) BANNER-VAKSÁG
  • lujzalujzalujza: Igen! www.socialtimes.hu/articlepage/?article=568-minden-info-gyonyoru%09 (2011.02.17. 16:43) HIHETETLEN ÖTLETESSÉG, KIHAGYHATATLAN RELEVANCIA

Linkblog

2011.02.03. 14:30 Kalmi

"NE LÉGY PUDING, ÖREGEM!"

Címkék: verseny díj marketingeszköz

A tavalyi évben meghirdetett verseny célja, hogy egy kizárólag online megmérettetés keretében megtaláljuk 2010 legjobb magyar webes szövegíróját. A versenyzők minden fordulóban új, a Vodafone által megadott kampánynak írtak reklámszövegeket, melyeket az Etarget rendszerén keresztül versenyeztettünk egymással. A legmagasabb átkattintási aránnyal rendelkező reklámszöveg került a következő fordulóba - az értékelést az internetezőkre bíztuk.

Provokatív, szleng, call-to-action - ha nem is csodafegyverek, de esélyes hogy jobban teljesítsen egy reklámszöveg, ha tartalmaz hasonló elemeket. Kérdés megfogalmazása, az ár feltüntetése, a "sexy" utalás, a számok, vagy a humor szintén lehetnek népszerű (sikeres) eszközök, de az átfolyó szöveg szinte biztos, hogy nem hoz eredményt. Ezek Sziebig Péter, a Klikkmánia ügyvezetőjének, a verseny zsűrielnőkének megfigyelései a nyolcvan pályázat értékelése alapján, ahogy a tegnapi Copywriter 2010 díjkiosztón összefoglalta.

Négyen jutottak döntőbe, hárman kaptak díjat a Copywriter 2010 című versenyen, amit a Vodafone támogatásával, a Kreatív Csoport és az Etarget közösen szervezett.

Az egyes fordulók eredményei:

I. forduló legjobbjai:

1. Tóth Bettina - 0.1032%

Téma: Vodafone fiataloknak

Nincs egy vasad se? 
Skubizz ide! Ingyen mobil Facebook és Twitter csak neked.

2. Kánya Adél - 0.0538%

Téma: magyar jelnyelv oktatás

Ingyen nyelvtanulás otthon
Tanulj meg játszva egy nyelvet a neten, szórakoztató módon Semmibe sem kerül.

3. Hecz Katalin - 0.0453%

Téma: maradj nálunkúj mobillal

Megnyílt az 1 Forintos bolt
Akár már 100 Ft sem kell ahhoz, hogy új mobilod legyen a Vodafone-nál.

II. forduló legjobbjai:

1. Hecz Katalin - 0.0376%

Téma:Alapítvány a Születési Károsultakért

Válassz magadnak egy kisbabát, 
és segítsd a fejlődésben napról napra. A kis Gézengúzok csak Rád várnak!

2. Tóth Bettina – 0,0340%

Téma: Vodafone kedd

Üres a zsebed?
Figyuzz ide! Ingyen kaja és mozi csak neked.

3. Tóth András – 0,0210%

Téma: WWF

Védd a fákat, egyél hódot 
Támogasd és segítsd Te is a WWF-et! A szerethető és hiteles természetvédelem.

III. forduló legjobbjai: 

1. Tóth Bettina – 0,0306%

Téma: WWF

Itt az idő
Döntened kell, igen vagy nem. Csak rajtad múlik!

2. Hecz Katalin – 0,0258%

Téma: WWF

Pandák nem használnak óvszert
Védekezz értük Te, és egy plüss pandamacit kapsz ajándékba!

3. Vass Viktória – 0,0220%

Téma: Vodafone fiataloknak

Facebook VodaMestereknek 0 Ft
Fejeld meg felhasználható adatforgalmad Vodafoe Bachelor és Master opciókkal

(forrás: Kreatív Online )

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamtorta.blog.hu/api/trackback/id/tr22635917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hozzaszolo 2011.02.04. 13:12:14

Attól hogy senki más nem küldött rajtuk kivül, attól még nem feltétlenül kellett volna győzteseket hirdetni.

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2011.02.04. 13:27:56

izé, nem értem! ez valami poén? én egyetlen jó reklámszlogent nem olvastam ebben az írásban!

Dercsár 2011.02.04. 13:35:35

Ez nyilván vicc. Szar vicc, de vicc. Nyilván!

Mert ha ez komoly, akkor már megint rossz bolygón vagyok...

Harrison Bergeron 2011.02.04. 13:38:32

Plö a Védd a fákat, egyél hódot! duma már vagy 20 éves, vagy ez recycling vetélkedő volt?

Dercsár 2011.02.04. 13:40:31

Ja értem már. A linkelt cikkben le van írva, hogy a pályázott szövegeket valódi bannerekben jelentek meg és az átkattintást mérték. Nem zsűri, hanem darabszám, ééérted?

Azaz megint kiderült, hogy hogy a jellegtelen, kicsit nyálas reklámszöveg működik a legjobban.

Sajnos a jó bolygón vagyok...

ihatethisindapassthingy 2011.02.04. 13:49:31

Nem értem. Ezek ilyen trash szövegek lennének, "annyira sz*r, hogy már jó?"

MarbleC 2011.02.04. 14:02:51

Már kezdtem örülni, hogy vannak jó szövegírók itthon, de csalódtam.

A reklámszöveg írásban alap, hogy ne magadból indulj ki. A cél az, hogy a legjobban eltaláld a célpiacod által használt kifejezéseket, ahogyan ők gondolkodnak.

Ez a verseny, így ebben a formában egy baromság volt.

Szerintem azt kellett volna mérni, hogy az átkattintók hány százalékából lett vásárló. Az már mutatna valamit.

Pumakölyök 2011.02.04. 15:44:35

A jó, a rossz és a csúf.
A kutyi, a ratyi meg a dagi.

melyikre kattintanának többen?

Még néhány variáció a kattintásgenerátorra (péntek du. laza meló):

- ellopták a zemberek pénzét
- sittre vágták a politikust
- VV4 meztelenül
- ingyen Iphone
- pukigaluska
- sokkoló képek itt!

stikasz_1 2011.02.04. 18:13:32

Nem minden ötlet váltja be a hozzá fűzött reményeket. A végeredmény olyan, mint a semminek a fele, lehet jobb lett volna soha közzé nem tenni. Engem nagyon elriaszt az Etargettől.
süti beállítások módosítása